Hèstas e hestenaus
Hèstas e hestenaus
Lo Gèrs qu’ei ua tèrra de hèstas e de hestenaus, veirinas de la diversitat culturala.
Las musicas d’ací e d’enlà que’s van crotzar, mesclar, partatjar… E la lenga occitana que sonarà, solide, dins estiles musicaus divèrses au parat de hestenaus intergeneracionaus on la dança se viu e on regna la convivéncia.
Ne trantalhatz pas… anatz donc descobrir lo hestenau Trad’Envie que se debanarà a Pavia a la fin deu mes de mai, o lo Rondèu de Castelnau programat a Castèthnau-Barbarens a la fin deu mes de junh. E tà contunhar, rendetz-vos a l’Isla de Baish la prumèra dimenjada de julhet endeu hestenau Escota e Minja, en agost a Leitora ende las Gasconadas, au mes de seteme a Lavardens a Còr de Gasconha o encara a Mielan au mes d’octobre aus Trad’Octomnales !
E s’aquò vos balha l’enveja d’anar mei lonh, podètz anar practicar los instruments tradicionaus, lo cant, las danças mes tanben la lenga dins talhèrs prepausats en diferents lòcs deu departament.
Totas las manifestacions son de trobar sus www.tourisme-gers.com
Fêtes et festivals
Le Gers est une terre de fêtes et de festivals, vitrines de la diversité culturelle.
Les musiques d’ici et d’ailleurs vont se croiser, se mêler, se partager… Et la langue occitane va sonner, pour sûr, au travers de divers styles musicaux dans le cadre de festivals intergénérationnels où la danse se vit et où règne la convivéncia (art de vivre ensemble dans le respect mutuel de l’altérité).
N’hésitez pas… allez découvrir le festival Trad’Envie qui se déroulera à Pavie à la fin du mois de mai, ou le Rondèu de Castelnau programmé à Castelnau Barbarens à la fin du mois de juin. Et pour continuer, rendez-vous à l’Isle Jourdain le premier week-end de juillet pour le festival Escota e Minja, en août à Lectoure pour les Gasconnades, au mois de septembre à Lavardens à Còr de Gasconha ou encore à Miélan au mois d’octobre aux Trad’Octomnales !
Et si vous souhaitez aller plus loin, vous avez la possibilité d’aller pratiquer les instruments traditionnels, le chant, les danses mais aussi la langue dans des ateliers proposés en différents lieux du département.